MittLivSomDonna

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av donna carlsson - 2 mars 2013 18:05

Asså, jag blir så sjukt irreterad på allt såndär bullshit. Jag menar, folk går runt och snackar skit om andra som dom knappt känner för att hon bloggar om mode, och lägger upp en bild på en bh(inte på henne) Och sen blir det ett jävla tjat om att bruden är ett sexobjekt för killar, o blabla.. Jag menar, alla brudar har väl bröst? HAHA, jag slår vad om att dom flesta(killar) redan har sett ett par boobs. så liksom, no big deal? Eller äre så att brudarna som säger skiten till alla andra om hennes bröst och sexliv, har själva ett jävligt sugit sexliv och skämms över sina bröst? Eller? men håll er stora trut stängd om andra, jag blir så jävla förbannad för sånt. Vadå, det är okej för killar att lägga upp en jävla massa bilder på sina sexiga(tror dom själva) magar? DET är ju typ som att visa brösten, eftersom att det blir samma kroppsdel. ÖRRgh. Idioter.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaah..
Vill bara säga att du borde akta dig för jag bits. Nej men, det är som bloggen heter, mitt liv. gila det eller inte. :D ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards