MittLivSomDonna

Alla inlägg under december 2012

Av donna carlsson - 27 december 2012 15:58

Nya skor o byxor! Man ser dock bara färgen på byxorna, men skorna är skitfina! Eller hur!;7 men nu ska jag hem till min fittfamilj. Puss o kram!
In Under Frysen!<3

Av donna carlsson - 24 december 2012 22:49

Hehehej!<3
Jag är på sjukt bra humör för att vara jag på julafton! Jag är kär! Glad och har ny hårfärg! O mamma lova mig att följa med mig när jag ska pierca mig, dock måste jag betala... Men anyways! Robin är fett med på att jag piercar tungan iaf ;) hehe. Mene, och ifall ni inte redan vet så bor jag ju hos pappa nu, och det funkar relativt bra men ändå inte. Mene, ja.. Jag är somsagt ändå glad! Men nu ska jag sova. Puss!
In Under Frysen!<3

Av donna carlsson - 21 december 2012 18:51

Shiiet. Asså nu är det seriöst.. Robin skrev till mig idag. Undra hur i hela helvete Lovisa kommer ta detta.. Ååh döda mig. Och så har man PMS och mår dåligt samtidigt..-.-
Men puss och hej!<:

Av donna carlsson - 21 december 2012 07:49

Jag är ett monster. Och becca skrev på Facebook att hon älskar sitt monster. Och hon säger att jag är hennes monster och kommer alltid att vara. Så okej, jag är ett monster pch hon älskar ett. Betyder det att hon älskar.. Mig då?...eller..?.. Hjälp mig..

Av donna carlsson - 19 december 2012 07:54

Heeej! Jag är sjukt ledsen för att jag intr varit så aktiv på bloggen :c men det försöker jag ändra på. Men just nu är det mycket med skolan, betyg osv. Umo,p-stav, kurator osv.. Också har jag ju då MST hemma. Jag vet inte vad det betyder.. Jag har väldigt mycket med soc och polisen.. Men jag ska försöka bättra mig! Puss och kram!!
In Under Frysen!<3

Av donna carlsson - 13 december 2012 07:58

Hej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket. Men jag har inte mått så bra och. Har ingen dator i skolan nu heller. Patrik den jäveln satte in ett typ porrvirus..^^ men iaf. Jag har precis fått igång min gamla dator. Så det går framåt. Men iaf, jag tränar sjukt mycket med lovve nu eftersom att vi ska sjunga på julavslutningen!:3 vi ska sjunga tänd ett ljus akapella eller hur de nu stavas. Alltså utan musik då. Vi ska bara ha några tjejer som ska sitta bakom oss och knäppa med fingrarna. Så man är fett taggad. Sen ska man även pierca tungan :3 höhö :3 men nu ska jag lyssna vidare pshykosocial med slipknot. Puss och kram!
In under frysen brudar!<3
(Fake piercing i tungan än så länge)

Av donna carlsson - 13 december 2012 07:58

Hej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket. Men jag har inte mått så bra och. Har ingen dator i skolan nu heller. Patrik den jäveln satte in ett typ porrvirus..^^ men iaf. Jag har precis fått igång min gamla dator. Så det går framåt. Men iaf, jag tränar sjukt mycket med lovve nu eftersom att vi ska sjunga på julavslutningen!:3 vi ska sjunga tänd ett ljus akapella eller hur de nu stavas. Alltså utan musik då. Vi ska bara ha några tjejer som ska sitta bakom oss och knäppa med fingrarna. Så man är fett taggad. Sen ska man även pierca tungan :3 höhö :3 men nu ska jag lyssna vidare pshykosocial med slipknot. Puss och kram!
In under frysen brudar!<3
(Fake piercing i tungan än så länge)

Av donna carlsson - 5 december 2012 11:55

Alltså hjälp mig, det känns som om jag inte räcker till. Som om jag inte kan finnas och hjälpa mina bästavänner. Det händer för mycket justnu. Jag orkar inte. Angelica pratar inte med mig, hon vill nog fan inte ens veta av mig. Jag fattar inte vad det för fel.. Hjälp mig.

Presentation


Tjaah..
Vill bara säga att du borde akta dig för jag bits. Nej men, det är som bloggen heter, mitt liv. gila det eller inte. :D ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards