MittLivSomDonna

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

I'm sorry..

Av donna carlsson - 19 december 2012 07:54

Heeej! Jag är sjukt ledsen för att jag intr varit så aktiv på bloggen :c men det försöker jag ändra på. Men just nu är det mycket med skolan, betyg osv. Umo,p-stav, kurator osv.. Också har jag ju då MST hemma. Jag vet inte vad det betyder.. Jag har väldigt mycket med soc och polisen.. Men jag ska försöka bättra mig! Puss och kram!!
In Under Frysen!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av donna carlsson - 7 mars 2013 19:22

Hej!   Jag har ett tiny tini problem. Jag tror nämligen jag är kär. Jag får inte bli kär. Verkligen inte kär. Och absolut inte i Jonas.. Liksom. Detär ju EmmaSaras bästa vän. Och det känns som om att det skule bli fel pga en sak som hände melan m...

Av donna carlsson - 6 mars 2013 19:12


Drama, lies & tears. Cheers to the teenage years.     ...

Av donna carlsson - 5 mars 2013 21:21


HAHAH HEJ!! Jag är asglad, för att Jag är gladare nu än vad jag var förut. Och jag har funnit mig själv snygg som fjortis. Jag har även bätt min bästavän att ta med hennes hårspray och håförlängningarna imon. Så att jag kan se fin ut. Fick bara lust,...

Av donna carlsson - 2 mars 2013 18:05

Asså, jag blir så sjukt irreterad på allt såndär bullshit. Jag menar, folk går runt och snackar skit om andra som dom knappt känner för att hon bloggar om mode, och lägger upp en bild på en bh(inte på henne) Och sen blir det ett jävla tjat om att bru...

Av donna carlsson - 23 februari 2013 19:51

Nejmen hej! Asså jag är ju typ helt å helvete. MEN! Jag har roligt! Jag är jävligt mogen för min ålder. Men jag har så jäääävla kul med mina vänner och våran omogna humor! Så bara släng er i väggen komiker. En dag med mig och ni kommer ligga på sjukh...

Presentation


Tjaah..
Vill bara säga att du borde akta dig för jag bits. Nej men, det är som bloggen heter, mitt liv. gila det eller inte. :D ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards