MittLivSomDonna

Alla inlägg under november 2012

Av donna carlsson - 25 november 2012 11:34

Hjälp mej.. Mamma har kind of kallas mej prostituerad. Eller ja enligt pappa ha hon det. Sedan när man pratar med henne, så säger hon inte alls har sagt något sånt men att det finns risk för det. HUR I HELVETE KAN DET FINNAS EN RISK ATT JAG BLIR PROSTITUERAD!?!?!?! JAG SOM HAR SÅ JÄVLA JÖGA KRAV PÅ MIG SJÄLV SÅ KOMMER HON DÄR! ÅÅH VAD SUR JAG BLIR! JAG HATAR FITTAN, JAG HATAR FITTAN JAG HAR TILL MAMMA. I Do. ja, men aja. Nu sitter jag på bussen till stan och käkar ölkorv!;) haha mumsigt! Nejmen, ja ändå. Jg ska nämligen träffa Axel! Min finfina typ bästakompisAxel!;3
Haha så,

IN UNDER FRYSEN BABES!<3

Av donna carlsson - 24 november 2012 19:50

Vad fan ska jag göra? Jag mår seriöst inte bra nu. Jag orkar inte. Va nog nära på att nästan ta självmord idag. Det är verkligen skit. Jag orkar inte längre.

...

Av donna carlsson - 23 november 2012 13:07

Nii gav mig ett helvete nät ni bråkade, nu är ni tillsammans. Ni sa att allt ni hade va jag. Ni fick mej att känna mig stark och betydelsefull. Nu dissar ni typ mig..

Av donna carlsson - 23 november 2012 13:04

Hej, ja jag låter tråkig nu men. Jag vet inte vad som händer. Det verkar som att jag bara är ivägen för mina två bästakompisar. Att jag bara gör allt för gäves och att jag bara förstör allt. Jag ger och ger och försöker ta tillbaka så att jag och mina kompisar kan gå halva vägen var. Men det känns inte som det kommer funka. Jag orkar inte längre. Förstår inte vad det är jag alltid gör för fel. Jag försöker bara vara mej själv, försöker hjälpa, bry mej om folk. Men jg får bara ta en massa skit för det. Det funkar snart inte längre. Det känns som om det alltid är jag som ska försöka. Ååh jag orkar inte tänka eller nått!..
In under min frys och bara vara..<3

Av donna carlsson - 23 november 2012 06:42

Ååh! Jag blir galen! Igår på matten så blev typ min lärare skitsur för att jag typ bara hade gjort 1 tal. Men jag säger som jag sagt hela tiden. Läraren är dum i huvet, och han ska vara glad att jag faktiskt var närvarande. Och sen så är jag sur på alla andra lärare med. För jag, gjorde en låda i slöjden. Och så frågade jag en lärare ifall han kunde låsa upp så att jag kan bara dra väck tejpen så att jag kan ha med den hem sen. Så sa han -" nej men, sånt här är bara slöseri med tid. Det hinner inte jag"- nu ska jaag sova igen.
In Under frysen!<3

Av donna carlsson - 22 november 2012 13:39

Från min systeryster!
Mmmmm mm. Ewmwxxx näbb c xzasdfgf

?????????????????????????????????????

Av donna carlsson - 22 november 2012 08:08

HEJ! JAG VILLE BARA SÄGA ATT JAG ÄR HUNGRIG SATAN FÖR ATT JAG HAR INTE ÄTIT!! SÄ GE MEJ MAAAT!!! HAAJDÅ!

Av donna carlsson - 21 november 2012 20:44

      HEJHEJ!

JAg ville bara säga att jag vet inte riktigt hur jag ska bära mej åt, För ena dagen hatar dom varandra och  nästa dagen är dom typ bästa kompisar.. Jag fattar inte.. Och ärligt talat är det deras beskymmer. För att jag blir bara glad över att dom är kompisar igen, men ifall dom bråkar igen. kommer jag sitta imellan mer än någonsin.. och jag bråkar med Lelle (lennita) Och hon typ bitchblickar mej på stan och hon är skyldig mej pengar(det är drf vi bråkar) Och jag blev fittigt sur på henne när hon svor åt min mor. DEt är bara jag som får göra det.  SÅ Hon kan fucking gå och knulla sin mamma DEn slynan. Och jag orkar inte bry mej om nått längre. Och jag vet inte heller hur det kommer bli mellan mej och angelica etersom att hennes föräldrar är sura på mej vrkar det som. så liksom.. Men aja.. Same shit.-.-

Nu ska jag kolla på Grey's anatomy. Puss på kylskåpsdörren!:*

In Under Frysen!<3

Presentation


Tjaah..
Vill bara säga att du borde akta dig för jag bits. Nej men, det är som bloggen heter, mitt liv. gila det eller inte. :D ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards